Du kan betala med Walley -faktura, PayPal, Apple Pay, Google Pay och via VivaWallets onlinebankuppgifter.
Fedex och PostNord.
Kontrollera leveransavgiften från kassan.
Det tar vanligtvis 1-5 arbetsdagar .
Du får en meddelande från vald logistikpartner för att hämta din beställning eller för att ordna hemleverans.
Om du inte kan hitta den produkt du vill ha , den är slutsåld. Vi försöker fylla på lagret så mycket som möjligt. Vi har ofta även säsongsvaror och oftast köper vi inte fler produkter om de tar slut. Vi strävar dock efter att alltid ha foder tillgängligt, men då och då förseningar i till exempel frakt tar vårt lager till noll.
De flesta produktbeskrivningar har instruktioner om hur du hittar rätt storlek, men vill du vara säker på storlekens passform kan du skicka en förfrågan från kontaktformuläret. Om du anger din längd och vikt blir det lättare för oss att ge dig råd om hur du hittar rätt storlek.
Inte än. Du kan köpa produkter från webbutiken.
Det enklaste sättet att hitta aktuella tävlingar, kampanjer och rabattkoder är att följa oss på sociala medier på Facebook och Instagram.
Enligt lagen om distansförsäljning har produkterna rättighet för retur av 30 dagar efter att du mottagit beställningen. Produkterna ska vara oanvända, med prislapparna på plats och i egen förpackning. Du kan testa, men inte använda. Ångerrätten gäller inte mat.
Ja, det kan du, om de annars uppfyller returvillkoren.
Returer behandlas i allmänhet omedelbart, dock senast inom en vecka efter att returen anlände till oss. Detta kräver att returen åtföljs av ett kontonummer. Kom ihåg att det tar 2 till 14 dagar för kunders returförsändelser att komma tillbaka till oss.
Tyvärr inte för tillfället, men du är välkommen att göra en ny beställning.
Användar-ID:t är din e-postadress som du registrerade dig med. Du kan beställa ett nytt lösenord genom att trycka på knappen "Logga in / Registrera" längst upp och sedan "Glömt ditt lösenord?" text.