Kundservice

Fråga 1. Jag tappade bort returformuläret - vad nu?


Efter inloggning kan returformuläret skrivas ut från ditt konto -> retursedeln. Produkter kan inte returneras utan returformulär.
Om du behöver mer information om returer, vänligen kontakta vår kundtjänst eller kolla Returer från sidfoten.

Fråga 2. Min storlek är slut på produkten jag vill ha - kommer det att finnas fler?


Vi får många påfyllningsförfrågningar för utgående produkter varje dag. I enlighet med vårt kundlöfte "Stand out of the crowd" beställer vi endast enskilda produkter i begränsade mängder. Så som regel kompletterar vi inte gamla produkter, utan fokuserar på dagliga nyheter.

Du kan dock beställa en avisering till din e-post om de produkter du vill ha, om produkten av en eller annan anledning kommer till försäljning igen i den storlek du önskar. Du kan beställa storleksanmälan för önskad produkt med hjälp av funktionen längst ner på produktsidan.

Fråga 3. Har du fått min retur?


Det tar cirka 10 dagar för kunders returförsändelser att levereras tillbaka till oss, vilket naturligtvis påverkar handläggningstiden för returen. Efter att returerna når oss behandlas de i regel omedelbart, dock senast inom en vecka. Detta kräver att returformuläret är korrekt ifyllt. Om du har glömt att fylla i alla delar av formuläret kan du skicka den information som saknas via kontaktformuläret. Om du beställt med Walley och inte har betalat fakturan än kommer vi att dra av produkterna från fakturan och du behöver inte ange ditt kontonummer.

Fråga 4. Jag vill kontakta Jerone – hur gör jag?



Lämna ett meddelande till oss via kontaktformuläret så svarar vi dig inom två dagar. Om din fråga inte gäller din beställning eller retur kan du kontakta oss på Instagram @jerone_official eller på Facebook!