Inhemsk nätbutik. 1 dag leveranstid.

Kundservice

KUNDSERVICE:


Telefon: +358408280202

E-post: asiakaspalvelu@jerone.fi


Du kan även lämna ett meddelande via kontaktformuläret! Om ditt ärende inte är brådskande och inte rör beställningar eller returer kan du skicka ett meddelande till oss på Instagram @jerone_official eller Facebook Messenger.


Vi kommer att försöka svara på din e-post så snart som möjligt, inom 48 timmar på vardagar.

Vi har öppet på vardagar från 11:00 till 16:00


Adress till vårt kontor:

Sulapuronkatu 1 P 10

33700 Tammerfors

Finland



Kolla in de vanligaste frågorna nedan:


Fråga 1. Jag tappade bort returformuläret - vad nu?

Efter inloggning kan returformuläret skrivas ut från fliken Returblankett. Produkter kan inte returneras utan returformulär.
Denna returadress är förbetald, så du behöver inte betala porto vid retur av produkter. Du lämnar bara paketet på närmsta post och anger vår returkod som du hittar på returformuläret eller genom att fråga vår kundtjänst.
Om du behöver mer information om returer, vänligen kontakta vår kundtjänst.

Fråga 2. Min storlek är slut på produkten jag vill ha - kommer det att finnas fler?

Vi får många påfyllningsförfrågningar för utgående produkter varje dag. I enlighet med vårt kundlöfte "Stand out of the crowd" beställer vi endast enskilda produkter i begränsade mängder. Så som regel kompletterar vi inte gamla produkter, utan fokuserar på dagliga nyheter.
Du kan dock beställa en avisering till din e-post om de produkter du vill ha, om produkten av en eller annan anledning kommer till försäljning igen i den storlek du önskar. Du kan beställa storleksanmälan för önskad produkt med hjälp av funktionen längst ner på produktsidan.

Fråga 3. Har du fått min retur?

Med Posti tar det 2 till 14 dagar för kunders returförsändelser, vilket naturligtvis påverkar handläggningstiden för returen. Efter att ha nått oss behandlas returer i allmänhet omedelbart, dock senast inom en vecka. Detta kräver att returformuläret är korrekt ifyllt.
Om du först efter att ha skickat returen kom ihåg att du glömt att fylla i alla delar av formuläret, kan du skicka den saknade informationen via kontaktformuläret.
Om du beställt med Walley och inte har betalat fakturan än, kommer vi att dra av produkterna från fakturan och du behöver inte ange ditt kontonummer.