Återlämnande av produkten

Produktutbyte

Kundservice

Betalning

Leverans

Att ta med sig

Rabattkoder / Presentkort

Storlekar på produkter

Kundkonto

Har jag glömt mitt användarnamn eller lösenord?

Din användarnamn är den e-postadress med vilken du har registrerat dig.

Du kan beställa ett nytt lösenord genom att trycka på "Logga in / Registrera" -knappen längst upp och sedan klicka på texten "Glömt lösenord?".

Du kan också göra en beställning genom att använda ett gästkonto vid kassan, även om du tidigare har registrerat dig med samma e-post.

Våra åtgärder för att skydda kontot

Vi vet att säkerhet och skydd är viktiga frågor för våra kunder. Därför förbättrar vi kontinuerligt våra säkerhetsåtgärder. Vår webbplats är utrustad med skyddsmekanismer som säkerställer att den information du tillhandahåller är säker och inte kan nås av obehöriga parter. Vi övervakar kontonaktiviteter för misstänkta handlingar och kommer att meddela dig om vi upptäcker något ovanligt.

Måste jag registrera mig?

Du kan också lägga en beställning utan att registrera dig genom att använda ett gästkonto vid kassan. I detta fall skapar vi inte ett kundkonto åt dig hos Jerone.

Ta bort ett kundkonto

Om du vill radera ditt konto, vänligen skicka din begäran via e-post till oss. När du kontaktar oss, använd den e-postadress som är kopplad till ditt Jerone-konto. Annars kan vi inte behandla din begäran.

Observera att vi endast kan radera ditt konto om:

  • det inte finns några öppna fakturor på kundkontot
  • det inte finns några väntande krediter på ditt konto
  • det inte finns några beställningar under leverans på ditt kundkonto

Om ditt konto inte uppfyller dessa villkor kan vi tyvärr inte radera ditt konto. I detta fall ber vi om lite tålamod tills eventuella öppna frågor, leveranser eller krediter har behandlats.

Ändring av adress

Observera att adressändringar alltid måste göras innan du lägger en beställning. Du kan redigera din adress från dina kontouppgifter.

Det är inte möjligt att ändra adressuppgifter för en beställning om beställningen redan har skickats. Om du har lagt en beställning med fel adress, vänligen kontakta vår kundtjänst omedelbart. Vi kan fortfarande ändra adressen om beställningen inte har skickats.

Vill du ställa en ny fråga?
Hittar du inte svaret på din fråga?
Kontakta oss
Kontaktformulär

Vi svarar så snart som möjligt!

Chatta

Rätt person är här för att hjälpa dig.

Telefon (vardagar 11-16)