Återlämnande av produkten
Produktutbyte
Kundservice
Betalning
Leverans
Att ta med sig
Rabattkoder / Presentkort
Storlekar på produkter
Kundkonto
Leveransalternativen är:
- UPS
- FEDEX- Postnord
När din beställning har skickats skickar vi en spårningskod till din e-post för spårningsändamål. Du kan när som helst spåra statusen för din leverans online med hjälp av spårningsnumret för din beställning på UPS-, Postnord- eller FedEx-webbplatserna. Leveransinformationen uppdateras i spårningstjänsten några timmar efter att paketet har lämnat vårt lager. Alla våra beställningar inkluderar en spårningskod.
Vi beklagar den beklagliga situationen och hoppas att alla produkter i din beställning har förblivit oskadade. Om bara ditt paket är skadat och du vill returnera produkter från denna beställning kan du använda vilket transporttåligt förpackningsmaterial som helst, till exempel en plastpåse, för returen.
Vänligen informera oss i förväg om du inte kan hämta ut paketet. Det kommer då att skickas tillbaka till vårt lager. Efter en ej hämtad postförskottsbeställning kan du bli föremål för en leveransspärr. För ej hämtade beställningar debiterar vi en del av portokostnaderna, vilket är 149SEK.
Om du vill beställa till Åland, välj Åland i ländermenyn, så kan du köpa våra produkter med 0% moms.
Beställningar hålls normalt vid utlämningsstället i 7 dagar. Om du inte har hämtat ditt paket inom denna tid, kommer det att returneras till Jerone. Observera att om du inte hämtar ut paketet, debiterar vi en avgift på 149SEK för det ej avhämtade paketet, som är en del av de uppkomna fraktkostnaderna.
Ja, det gör vi. Vänligen välj din plats från sidans topp eller om du använder en mobil enhet, använd menyraden för att välja ditt land.
Den normala leveranstiden är 2-7 arbetsdagar.